Wednesday, January 17, 2007

تست

الووووو
واحد اتنين تلاته
الوووو
حد سامع
اللي سمع ويحب يبقه عضو يبعتلي ميله عشان اخليه عضو معانا
اقصد معايا
ونبدأ باغنيه كدا اي حاجه في السريع
&&&&&&&&&&
&&&&&&&&&&&&&&&&&

لسه عينه مني لسه بيداري

حبه جنني منه اه ياناري

دا اللي دوبني لو يقلهالي

ياخد قلبي وروحي معاه

*********************************

اه ياليلي عيوني دابو
واللي بحبه ساكت ليه

اه ياشوق قلبي وعذابه
من الغرام من طول لياليه

.................

اه ياليلي عيوني دابو
واللي بحبه ساكت ليه

لنا قد الحب ولاعذابه
ولا قد العشق ولياليه

*********************************

مهما اشوف منه مهما يجرالي
لو يطول بعده برضوا على بالي
دا اللي انا في حبه دايبه ياليالي
من زمان وانا بتمناه

*********************************

اه ياليلي عيوني دابوا
واللي بحبه ساكت ليه

اه ياشوق قلبي وعذابه
من الغرام من طول لياليه



.................

اه ياليلي عيوني دابو
واللي بحبه ساكت ليه

لنا قد الحب ولاعذابه
ولا قد العشق ولياليه


-------------------

دي لمغنيه اسمها رنين
اسم الاغنيه عينه مني

اللنك انتظروه قريبا بس نشغل البلوج الاول
الووو اللنك اهه جبته

14 comments:

مـحـمـد مـفـيـد said...

حبيبي ميزو
والله يا حبيبي انا مش بقيت اسنع اغاني خالص
والحمد لله
ولكن حبيت ان اهنيك بالبلوج الجديد والي الامام دائما يا ميزو
وشكرا علي اهتمامك والمتابعه الدائمه وهذا ليس بجدبد عليك

Amr Ahmed said...

خلي بالك

الضرائب كده هاتعملك قلق

كتر المدونات كده مش كويس


بس ابقي اعمل واحدة هيددن

بالتوفيق

Anonymous said...

فكرتني بمسرحية فؤاد المهندس حواء الساعة 12
لما كان عامل رواية اسمها
ماشي كده و عينه مني
هههههههههه
بس حلوة الكلمات انا مسمعتش السونج و لا اعرف المطربة صراحة

بس بيني و بينك انا الطرب عندي هو





سومة



بموت فيها


مبورك العتبة الجديدة

بين الأمل و اليأس said...

Epitaph
رنين دي بقى
بت طلعت جديده
في اغنيه حبيب قلبي حيات قلبي
وهكذا الى الاخر
وبعدين رنين جايه من الجرس اللي بيضربو بيه على راس المولود وده بلوج جديد فقلت اعمله سبوع
وبعدين ياستي اعتبريها زي ايظن ولا مين بتاعة ريعو ده
انا سبتلك الانجال عشان تربيها انتي انا خليني في الكبار مابعرفش العب مع العيال احسن خايف ابقى عيل وهمه اللي يربوني
عادي انا مش فاهم
وربنا يسترها




----------------------------------
مـحـمـد مـفـيـد
حبيبي والله انا كمان مش بسمع كتير
بس انا لجأت للبلوج ده عشان اعرف ابعبر بيه عن احساسي اكتر بطريقه مفهومة
وشكرا ياعسل على التهنئة دي رغم ان البلوج لم يفتتح رسمي لسه بقه الزيطه والزمبليطه
وياعم انا طفل وبحب الاطفال يبقه مش عايزني اتابع عبدالله ولا انت خايف يطلع زي عمعه كبير في الجسم وعقله لسه طفل
وربنا يسترها





-----------------------------------
Amr Ahmed
اده هو الضرايب ماسبتش هنا كمان
طب اقلك مش القانون الجديد بيقولوا انه مابيسرقش حد ولا بردوا اشاعه
ضد السرقه
احسن حاجه اعملها اننا اعمل الدخول بفلوس عشان اجيب تمن الضرايب
بس للاحباب بس عشان الغريب مايزعلش لكن انتوا مني وعليه
وربنا يسترها

بين الأمل و اليأس said...

sampateek
سوري ولا مؤخذه
سومة مين اللي فكرتي تحطيها جنب رنين
طب رنين اغنيه وعلى الماشي
لكن سومة مجموعة اغاني مالهاش حل

من اول مقدرش اقول في الحزن لغاية
تصدق حرام في الفرح
دي يابنتي خارج المنافسه هي ومعلش شذى كمان
مالهمش حل واللي يقول غير كدا
يبقه مابيفهمش الطرب
وسلام في الافتتاح الرسمي واكتمال الاعضاء اللي محدش وافق انه يكون عضو الى الان
وربنا يسترها

LAMIA MAHMOUD said...

اس اس اس

وسمعني احلى صدى صوت

مبرووووووووووووك

Tamer Nabil Moussa said...

ايوة رنين

مين اللى ما يعرفها

مش دى بتاعة

حبيب قلبى شغل قلبى

saso said...

اية رنين دي موصلتش عندي؟ هوا انا قافلة التليفزيون من زمان اوي كده؟
لا خليني ثابتة علي موقفي مش هاسمعها برضة
مبروك البيت الجديد نبقي نجيلك بقي هنا حبة وهنا حبة

بين الأمل و اليأس said...

LAMIA MAHMOUD
نورتيني بصوتك الجميل ياليلو
وربنا يبارك فيكي وياريت متقطعيش الزيارات
احسن زيارة المريض صدقة بردو
وربنا يسترها



---------------------------------
tamer
الله ينور عليك هي دي
بس دي الى الان من جيل اغنية تفرقع ويحلها الف حلال
نورتني ياعسل بجد ويارب تنورني بمشاركتك معايا
وربنا يسترها



-----------------------------------
saso
لا هي جت بس انتي تلاقيكي مابتسمعيش بتوع زمان ولسه فاتحه التلفزيون قريب
وتنوريني هنا وهناك واللبيت هنا بالذات بتكم بردو ولو حبيتي تاخدي المفتاح قليلي مفيهاش كسوف
بين الاخوات
وربنا يسترها

moorgen said...

هاااااااااااى ازيك
مبروووووووووك الجديد وبيتهيألى

سمعت الاسم دا عدى عليا بس من كترهم وشكلهم اللى زى بعضه مش بقيت افرق
:)))

Carmen said...

ايوه ايوه

اسمعك بوضوح

مبروك عالبلوج الجديد

:)


وانا كده احتفظ بحق العضوية الاولى

اه امال ايه

VEЯŎ said...

ايون صوتك عالي شوية :P مبروك يا معلم البلوج فين ناس بتقول عليه
( بلوق ) :)) يالا ربنا يوفقك يا باشا فرق بقه حاجه ساقعه للناس :))وانا عايز شاي بلبن :)) حبيبي ربنا يوفقك

barrak said...

معاكم على طول الخط

ody911 said...

تعرف إنى مبركتلكش

هههههه

مبروك بقة

وعادى بقة
أودى بقة
بيمسى